.

Spremna sam bila zbog nas,da zgazim ponos i cast u slavu nase ljubavi,a ti baraba sto zna,sve da uzme i da za uzvrat minut vernosti…Al’ kazu tako je to,kad se zaljubis,ni trn u oku svom tada ne vidis,ni ja da si sa njom nisam videla,da sam ti centar sveta sam mislila…A ti me izdao pa jos mi priznao da si se iza mojih ledja sa njom topio,a ti me ubio pa jos mi sudio za ono sto si mojoj dusi ti ucinio…a ti me ranio pa mi zabranio, da kao ptica iz kaveza tvog srca poletim…Lazno me voleo zauvek prokleo,da nikad s’ nikim pravu ljubav ni ne osetim……..

zmajche94
sta reci o meni,a ne preterati...msm dobar sam djak,odlicno sam drustvo,imam 2 najbolje drugarice,i tako..nisam zaljubljena...i da...MRZIM SKOLU...i volim da lecim glupe i neshvacene ljude kao sto je buranijaaa...nadam se da vidis ovo...:)))

Komentariši